Мария би се съблякла, за да ядоса мъжа си

В токшоуто "Открит микрофон" Мария разкри предлагали ли са й да се снима гола.


“Много пъти съм имала такива оферти. За мен жените са много по-интересни когато са по бельо. На всички ще им е по-интересно ако съм загадъчно съблечена" - категорична е фолк певицата. Според нея когато един изпълнител е в безизходица може да направи всичко.

Звездата заяви какво би я накарало да се съблече. "Първо не трябва да ми предложат много пари, а адски огромна сума, за да се съблека чисто гола."

"Другото нещо е, ако имам някаква драма в личния ми живот, свързано с мъжа ми, да хване кривите пътеки и да му покажа кой точно създава правилата в тази игра. Като ще е гадно, да ни е гадно на всички" – с усмивка споделя миньончето.

Това не пречи на младата майка междувременно да разкрива съблазнителни прелести по участия, както и да се снима в предизвикателни пози.

източник: dir.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

top